This makes sense.


At work

Nöj och jag just nu, vääldigt tråkigt har vi och JAG VET; min mobilkamera är inte världens bästa. Menmen..och varför går det inte att mobilblogga bilder?? Himla drygt.

Irriterande...

Varför går ögonskuggor alltid sönder??? Jag har inte ens tappat den nån gång på golvet (eller..?) hmm istället för att de ska hålla och räcka i typ 5 år måste man köpa nya när det blir såhär suck

One Direction - X Factor

Jag är inget big fan av One Direction och X Factor brukar jag heller inte kolla på men i brist på annat att göra ska jag slå på fyran (?) snart och kika lite :) Dessutom är det inte så fel med lite ögongodis hehe ;)
Zayn Malik - bildkälla: http://padaleccki.tumblr.com/
 

Pocky

Det här köpte jag idag, kom hem för ungefär 10 min sen och båda paketen är nu tomma..

Tvättar

Klockan är 08.00 och jag är i tvättstugan, så satans trött! Varför bokade jag den här tiden?!

RSS 2.0